Såhär ligger det till

Datum: 2010-03-31 | Tid: 20:49:48

Imorgon är det friluftsdag med skolan, det kommer säkert bli trevligt och ett stort plus är att vi ska befinna oss i närheten av min stuga, vilket betyder att jag bara kan promenera dit när vi slutar!
Perfekt, huh?
Nackdelen med detta är dock att jag förmodligen inte kommer kunna uppdatera imorgon, åtminstånde inte förrän sent på kvällen. (då kommer mina päron ut till stugan, med datorn)
Så det kommer stå ganska still här i bloggen imorgon, och förmodligen hela påskhelgen.
Påsken är ju liksom till för att umgås och ha trevligt, äta påskgodis, vara utomhus och må allmänt bra - och då lär bloggen hamna i andra hand.
Men det går säkert ingen nöd på er, ni kommer väl ha fullt upp på eget håll, eller? :)
Vi hörs när vi hörs helt enkelt, men ett är då säkert - jag kommer ha världens bildbomb att publicera när jag är tillbaka i mitt ''normala bloggande.''
Ha en underbar påsk nu allihopa, och var rädda om varandra ♥

Glöm för guds skull inte att delta i min fototävling!
Den avslutas på Annandag påsk, så snabba på!

Kommentarer
Postat av: annastina :)

du lägger sällan upp bilder på iris..?

skulle va kul å se en gulli bild på henne här fram över :)

kul med foto tävlingen förresten! Synd att kamran pajjat annars hade jag lätt vunnit..... haha skoja bah :p det var inte så kul.... vet inte vad to skriva here.. ha en bra dag, ha nån fler foto tävling i framtidenså kan ja va med. If you know what i mean?



bajs korv

2010-04-01 | 23:18:29
Postat av: Emma-FOTOBLOGG

Fin blogg med fina bilder!=)<3

2010-04-02 | 12:18:58
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0