LISTEN UP GUYS

Datum: 2010-03-31 | Tid: 16:33:31

Nu är det tävlingsdags!
Som ni ser så är det en fototävling som gäller, och temat är påsk.
Tävlingen startar idag (31/3) och avslutas på Annandag Påsk (5/4) Under den tiden har ni möjlighet att skicka in ert tävlingsbidrag till mig!
REGLER:
Ni ska fota en bild med temat påsk, alltså någonting som ni associerar till när ni hör det ordet.
Kanske kycklingar, fjädrar, påskägg, påskkärringar - tänk påskigt helt enkelt!
Ni mailar in bilden till mig på [email protected], gärna även med en kort beskrivning varför ni valde bilden och varför ni vill vinna!
Om ni vill öka era chanser till vinst kan ni även skriva ett inlägg på er eventuella blogg där ni publicerar ert bidrag och länkar till både min blogg och den här tävlingen!
Jag drar den bild som jag anser är roligast, mest fantasifull och framförallt - påskigast. Bilden får vara redigerad!
Vinnaren får dels en länkning i min meny under en månad + en eventuell sak...
Jag måste höra mig för innan jag kan bekräfta att det är ett pris, men förmodligen så blir det även en till sak, ett riktigt bra pris!
Så sätt igång allesammans, tänk utanför ramarna och skicka in era bildrag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0