Negativitet

Datum: 2010-03-08 | Tid: 20:27:39

Här är 12 punkter till att mitt humör inte är på topp...!
1. Jag har både huvudvärk och ont i magen
2. Jag måste använda en mobil från 50-talet (typ!?) som verkar hysa ett hat emot mig bara för att jag ''slarvade bort'' min förra mobil. Med det menar jag att den strejkar så fort jag ska smsa, gillar att släcka ner hela skärmen var trettionde sekund och att jag aldrig klarar ut spelet på mobilen.
3. Jag har en resväska, en basketbag och ett stökigt rum att ta hand om så fort jag skrivit klart det här.
4. Min dator har fått spunk så jag kan varken logga in på blogg.se eller hotmail.com via Firefox
5. Jag har prov i övermorgon och jag har inte pluggat någonting.
6. Träningen idag gick inte så bra, skotten satt inte där de skulle. (46 av 100 straffar, medelmåttigt)
7. Mina naglar flisar sig och ser helt sjuka ut. (eh, där var jag bara tvungen)
8. Jag har inga batterier på min 50talsmobil och kan ej hitta laddaren.
9. Apropå batterier inser jag nu att jag har ca 2 minuter på mig innan datorn dör p.g.a batteribrist. Påminn mig att sätta in en annons i tidningen.
10. Min sarkasm (och humor) är sämst. Ovanstående punkt är ju ett bevis på det.
11. Att jag är en no life sucker som sitter och gör en sådan här lista.
12. Att jag inte kan komma på en sista punkt.

Helloooooo i-landsproblem!

Kommentarer
Postat av: Bianca

SV: Hahha men dom var söta:)

Det är inte jag som gör mina designer det är min kompis, men hon gör dom i Photoshop CS4:D

2010-03-08 | 21:27:03
URL: http://biancaevans.blogg.se/
Postat av: J

Svar: yep, jag har ny mobil. eller den är ny gammal, pappas gamla :D

2010-03-08 | 21:37:29
URL: http://johanzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0