Earth Hour

Datum: 2010-03-27 | Tid: 21:16:39

Just nu är det kolsvart här hemma, förutom värmeljus och en brasa i kaminen, och anledningen är att jag och familjen har deltagit i Earth Hour!
Jag tycker att det är en mycket fin gest till miljön, jag hoppas att många människor tänker till lite extra när det gäller miljön ikväll.
Själv har jag faktiskt blivit mycket duktigare på att släcka lampor på kvällen innan jag går och lägger mig, och på morgonen innan jag går till skolan!
För bara någon dag sedan var jag även och pantade burkar, då tjänar man ju även lite pengar ;)
Gör ni något speciellt för att hjälpa miljön?

Min dator går på batteri, så jag kan sitta vid datorn trots att all annan elektricitet är avstängd!
Tur för en datornörd som mig, hehe.

Kommentarer
Postat av: miljövännen

jag brukar också panta burkar, de e ett bra och miljövänligt sätt att tjäna pengar på, hihi (y) fina bilder!

2010-03-28 | 08:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0