Dålig uppdatering

Datum: 2010-02-28 | Tid: 21:41:04

Jag vet att uppdateringen har varit lite sisådär på senaste tiden, men det är trots allt sportlov och jag vill ta chansen att göra de saker som jag kanske inte gör annars!
Ärligt talat är jag inte så sugen på att spendera 24 timmar om dygnet framför datorn när jag kan göra så mycket annat!
När jag äntligen är ledig vill jag ju liksom inte bara ligga och dega vid datorn, om ni förstår vad jag menar.
Från igår till idag har till exempel Sara sovit över hos mig, och det var jäkligt trevligt.
Vi åt massvis med godis och chips, kollade på film, lyssnade på musik, pratade om söta pojkar och somnade så småningom utmattade vid fyra på morgonkvisten... (lustigt ord, morgonkvisten)
När vi vaknade upp gjorde vi oss iordning och sedan drog vi in till staden.
Tanken var att vi skulle leta upp något mysigt kafé att fika på och snacka skit, men istället hamnade vi i shoppingkedjorna där jag köpte en blå kofta med markerade axlar, en svart mössa samt ett par nördbrillor.
Som alltid är jag ju galen i reor, och jäklar vilka fynd jag fick med mig hem!
Koftan till exempel, den var snygg som sjutton med ett orginalpris på 350 spänn. Gissa vad jag fick den för? 44 kronor, så jag är jäkligt nöjd.
Jaja, nog om det. Vi hade iallafall en välbehövlig och mycket uppskattad tjejkväll! Vi fotade lite grann också, ska försöka lägga upp de bilderna imorgon. Nu ska jag inte alls bekymra mig om datorn eller bloggen mer, så jag avrundar detta långa och bildlösa inlägg med ett godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0