Sara

Datum: 2010-02-28 | Tid: 12:06:28

Bild: Jag
Modell: Sara C
Kamera: Canon EOS 1000D

Här kommer en bild på Sara som jag hittat i arkivet!
Jag gav den en ny, lite annorlunda redigering och vips - det blev ju ursnyggt!
Jag diggar bilden skarpt eftersom den inte är något jag i normala fall kanske skulle fota...
Hm, jag vet inte riktigt, men den är som sagt annorlunda, och jag tog den faktiskt redan dagen efter att jag fått Roger!
Vad tycker ni? :)

Till kommentar:
Hela grejen är ju att jag dragit ner bilden till x% svartvitt, alltså är det meningen att bilden ska vara lite gråaktig.
Det vad det jag menade med att det är lite annorlunda jämfört med vad jag brukar fota :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

fin blogg ! (:

2010-02-28 | 15:11:32
URL: http://norrlandskusinerna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker att bilden såg ganska grå ut, och hon såg ganska blek ut.. (vilket hon inte gör i verkligheten) Tror bilden hade varit finare med varmare färger.

2010-02-28 | 18:47:57
Postat av: t

Jag älskar den här bilden och stilen! Försökte komma på någon proffisionellt att säga nu men jag kommer inte på något D:

2010-03-01 | 15:06:56
URL: http://unicornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0