Hemligheten avslöjas!

Datum: 2009-09-18 | Tid: 17:58:17

Okej, nu berättar jag vad min lilla hemlighet egentligen handlar om...
Det är ju nämligen såhär att jag har varit med i en musikal som heter Tjejer Typ Tolv. Denna musikal har vi turnerat runt med i norrbotten, och i ett ihopsatt nummer som innehåller både sång, dans och teater har vi uppträtt för tjejer i tolvårsåldern om hur det är att vara just tolv år.
En av musikerna i föreställningen berättade för sin väninna som arbetar med teater att det finns riktiga talanger i showen, så den här väninnan kommer och tittar på en föreställning. Denna kvinna - som är sugen på att starta upp en teatergrupp - är riktigt tagen av showen och tycker att den är jättebra!
Hon tar då reda på namn och telefonnummer (med tillstånd såklart) till alla teatertjejer och ringer sedan upp oss en och en och bjuder in oss till denna teatergrupp! Jag som är en av dessa teatertjejer blir alltså erbjuden att gå med i en seriös teatergrupp!
Jag är så himla uppspelt över detta, jag har hur länge som helst letat efter en passande teatergrupp och nu är det en kvinna som vill ha med mig i sin privata grupp. Det kommer bli grymt kul, jag längtar efter att stå i strålkastarljuset igen, hihi.
Kommer ni ihåg?

Kommentarer
Postat av: moath

Gud vad kul! :)

2009-09-20 | 12:33:06
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0