Höst är bäst, ingen protest!

Datum: 2009-10-01 | Tid: 20:34:06

Gud vad fort tiden går alltså! Det är redan oktober, jag menar, snart kommer väl snön också... Nej huvva, höst ska det vara.
Jag vet att det låter klyschigt, men jag älskar hösten. Det är den enda årstiden på året som jag verkligen kan andas!
Visst, soliga och stekheta sommardagar i all ära, men när temperaturen inte är så olidligt varm, när det börja skifta i olika vackra gröna, gula, röda, oranga och bruna färger i löven, det är då jag mår som bäst.
Att ta långpromenader med hunden, gå ut och fotografera, sätta sig på en parkbänk och lyssna på musik, det är tamefan bättre än att ligga och pressa på någon fullpackad badplats där man får in sand i bikinin och blir nerskvättad med iskallt vatten från småskitar som springer förbi. Enligt mig iallafall.
Vilken årstid gillar ni bäst?
En höstbild på mig, tagen för ett par dagar sedan.

Kommentarer
Postat av: Anki

Hmm, när du beskriver sommaren sådär kan jag faktiskt hålla med dig att det inte låter så trevligt! Personligen gillar jag nog vintern mest då man får köra skoter, åka skidor och pulsa i snön tillsammans med mina två hundar!

2009-10-02 | 14:58:33
URL: http://sverkersson.blogg.se/
Postat av: Malin

Hösten såklart!! :D och snart fyller jag 18 :D bara 4 dagar kvar :D

2009-10-02 | 18:33:58
URL: http://malinholmbergs.blogg.se/
Postat av: Hanna

hösten.. :D

2009-10-02 | 20:48:21
URL: http://ismumrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0