Nu åker vi!

Datum: 2017-01-15 | Tid: 09:49:39

Har varit segt på uppdateringsfronten men har haft fullt upp nu dom senaste veckorna med jobb, packning och att fixa allt inför resan. Nu sitter vi på planet och håller tummarna för att allt är nedpackat. Jag är alltid lika stressad med packningen oavsett hur ofta jag reser, skriver lista på lista och bockar av. Har haft kaos i lägenheten i närmare en vecka för att jag småpackat hela tiden... Men vid klockan två inatt kände vi oss helt klara och hann få oss några timmars sömn innan vi åkte mot Kallax. Tror det är bra attt vi är lite småsega nu, förhoppningsvis lättare att slumra på thailandsflyget sedan. Nästa gång jag skriver är vi förhoppningsvis i ett soligt Bangkok. Pirrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0