alla hjärtans dag

Datum: 2017-02-15 | Tid: 15:42:00

Igår hade vi bara en lugn myskväll hemma med ost och kex, vin och en gudomlig laxpasta som vi slängde ihop. Vi slog på stort förra allahjärtansdag med hotell och finmiddag, så detta dög gott i år. Avrundade kvällen med att sträckse Breaking Bad och äta Ben&Jerry, en perfekt kväll i mina ögon.
Vi gjorde morgon vid halv sju imorse och när Tobbe åkte till jobbet så började jag tvätta alla kläder inför flytten. Kalla mig knäpp men det bästa jag vet är att stiga upp tidigt och dra igång några tvättmaskiner när klockan precis slagit sju, för då har man varit produktiv innan dagen ens har börjat. Har tvättat hela förmiddagen och vid lunch begav jag mig in till stan för att möta upp chefen för Riksgränsen. Vi gick igenom allt inför den kommande veckan, kändes skönt att få lite koll på läget. Vilka arbetsuppgifter som gäller, hur vi ska bo osv. Sprang några ärenden på stan och tog sedan en långpromenad med hunden i det knäppa, våriga (?) vädret. Sååå himla skönt att vara ledig varje dag fram tills jag far, har unnat mig det då det blir jobb exakt hela våren och sommaren sen. För att inte tala om att plugga i 3 år efter det. Är dock taggad på det!
 
Nu ska jag slå in lite paket, ikväll blir det födelsedagsfirande för två av mina favoritkvinnor här i livet, både mamma och mormor ska uppvaktas! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0