julhelgen

Datum: 2016-12-30 | Tid: 13:00:00

Här kommer en liten bildbomb från julhelgen! Vi började med att spendera uppesittarkvällen tillsammans med Tobbes familj ute i Antnäs. Där grillade vi korv ute på muurikkan, kastade pil, spelade spel och drack öl. Jag kammade hem förstapriset i en frågesport, och fick stolt med mig hem mitt livs första hammare! Haha.
Mycket viktigt att mäta avståndet, så går det när ett gäng vinnarskallar samlas under samma tak.
Självklart spelades det AC/DC i högtalarna.
På julaftonsmorgonen vaknade vi upp i ett snöigt vinterland och satte oss i bilen för att ta oss in till stan.
Där väntade min goa, knäppa familj ♥
Vi drack glögg, åt julmat, såg på Kalle och öppnade julklappar, allt det där man gör varje år. Sedan avslutade vi kvällen med sällskapsspel och mys. Himla bra julafton alltså. På juldagen kom mormor och morfar och då blev det en repris på föregående kväll, likaså på annandagen när resten av släkten kom och hälsade på. Phew, vilken intensiv men fantastisk jul. Nu ska jag ladda upp för jobb hela nyårshelgen! (Lite festligheter hoppas jag dock hinna med imorgon...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0