bildbomb

Datum: 2015-05-03 | Tid: 17:17:00

Ja herregud, nu var det längesedan jag bloggade igen... Och OM det har hunnit hända saker. Livet är helt galet ibland, kan knappt med ord beskriva hur mycket mitt liv förändrats på sistone. Tre månader sedan sist, känns omöjligt att sammanfatta allt i ett inlägg men jag har samlat ihop lite bilder med höjdpunkter från den gångna tiden iallafall.
USA, Florida. En helt fantastisk resa med sol och värme.♥
Party med mina partypinglor. Blivit mååånga sådana kvällar.
En helg drog vi ut till min stuga ett gäng + två knäppa hundar. Vi grillade, drack öl och utmanade varann i tävlingar.
På Bishops på St Patrick's. Jag och Annastina drack Guinness och hängde med jobbarkompisarna, så knäpp och kul kväll.
En annan bishops-hängarkväll.
 
Häng mycket med mina favvisar på hålen, kommer sakna dessa människor så mycket när gymnasiet tar slut :(
Alltså dessa två, skulle göra allt för dem ♥♥
Och denna kvinna. Hon har förgyllt min gymnasietid, kommer aldrig glömma allt knäppt vi gjort. 
Så har jag ju gjort min första tatuering! Äntligen sitter den på plats efter månader av väntan och längtan.
 
En  dejt på CG's med min babe. Och så en lyxfrulle från i helgen när syrran fyllde år.
 
Phew, det får räcka för nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0