början på 2015

Datum: 2015-01-19 | Tid: 17:47:48

Mycket har hänt sedan sist och 2015 har fått en oväntad start, helt klart. Emil och jag har gått skilda vägar vilket såklart vänder tillvaron uppochner. Det känns otroligt ovant att vara ensam, samtidigt som det känns som rätt beslut och vi kunde avsluta allt som vänner. Försöker hänga med mina tjejer ofta och inte vara själv så mycket, så livet rullar på. Idag började iallafall den första "riktiga" skolveckan efter jullovet för min del, så det känns skönt att få komma in i nya rutiner nu. Sedan har jag ju min utlandsresa att se fram emot, bara en dryg månad kvar till Florida nu...
Hängt mycket med Jennifer och Annastina den senaste tiden, mina glädjespridare som alltid får mig att skratta. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0