ett försök

Datum: 2014-11-27 | Tid: 09:29:27

Nejmen tro det eller ej men det är ett inlägg!! Nu slipper ni mitt och Emils muppiga ansikten när ni klickar er in här. Varsågoda. 
 
Skämt åsido men igår fick jag en kick då jag gick in på en jätteinspirerande blogg och insåg att fan, jag älskar ju att kunna gå tillbaka i arkivet och se vad jag åstadkommit under åren som gått. Tyvärr är det rätt stora glapp under 2014, jag menar jag har ju knappt lagt upp en enda bild här från Rhodosresan, inte heller har jag fullföljt att visa upp tågluffen, och London har ni inte fått se en enda skymt av. Allt har liksom lagts på hög. Klart att inspirationen har droppat när läsarantalet inte är på samma siffra som förut, men samtidigt uppdaterar jag ju inte lika mycket som förut så jag får väl skylla mig själv. Men nu bestämde jag mig för att nu jäklar, ska jag styra upp detta igen. För min skull. Jag vill ju ha mina dokumentationer sparade någonstans och eftersom jag knappt facebookar, instagrammar och definitivt inte sitter och pysslar med fotoalbum dagarna i ända så får jag ta och återgå till min kära blogg igen ♥ Självklart bestämde jag mig för detta när jag har som mest fullt upp med skola, jobb och utbildningar, men jag ska åtminstone försöka. Stay tuned!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt!! :D Alltid roligt med lite "uppdateringar" från norr ;D Kram Malin

2014-11-28 | 11:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0