Valborg

Datum: 2014-05-18 | Tid: 22:43:00

Är det inte lite typiskt mig att, när jag har som allra mest att göra i skolan, skiter fullkomligt i det och slösar tid på onödiga saker...? Kanske ändå inte när jag tänker efter, men det var det som hände ikväll iallafall. Så här är en något försenad videosnutt från Valborg, en kväll som förövrigt var riktigt trevlig. ♥ Jag har börjat tycka om att klippa film mer och mer och är så taggad på att filma och fota på Rhodos nu när jag far dit till veckan!! Ska få låna bästa Annastinas GoPro så hoppas på att få mycket bra filmmaterial där (undervattensfilmer, aaah). Dock lär det väl dröja som vanligt innan det dyker upp något på bloggen, men att inspirationen finns där är ju det viktigaste, tjohoo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0