vardagstrams

Datum: 2014-03-06 | Tid: 20:55:00

Fick bli en arkivbild. Kan knappt fatta att det börjar vända och gå mot sommar nu. Bara några få månader kvar♥
    
Jahopp, jag är officiellt sämst på att ha lov. Det hann väl gå tre-fyra dagar innan jag i smått panik skrev till jobbet och undrade om dom möjligvis kunde använda lite extra arbetskraft under veckan - jag blir galen av att inte vara produktiv och jag tycker det är så himla jobbigt att inte ha struktur i vardagen. Men idag har varit en bra och produktiv dag, började jobba tidigt så jag slutade framemot eftermiddagen. Då mötte jag upp Emil för lite shopping och en fika (är faktiskt min namnsdag idag så då får man unna sig) och det var himla mys, vi satt i timmar och snackade om allt och inget ♥ Begav mig sedan till gymmet för att pina rygg+biceps, och efter det hem för middag. Nu börjar dock rastlösheten krypa i mig igen, har försökt plugga men det går verkligen inte, det är så oändligt tråkigt. Ska försöka lägga mig och börja plöja igenom en bok vi ska läsa i svenskan under lovet, drygt men måste göras. Imorgon blir det tidig uppstigning för att hänga i Kåbdalis hela dagen och åka slalom med Elin! Tjoho det blir fett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0