sommarlovet hittills

Datum: 2014-06-16 | Tid: 18:26:00

Smitit ut till stugan från en dag till en annan för att gosa ner mig i soffan med en bra bok och känt lugnet...
... och ätit en massa jordgubbar såklart.
Varit ute med båten vackra sommarkvällar.
Pussats lite med den här killen.
Myst på altanen när vädret tillåtit det.
Och myst lite mer där med mina fina på kvällarna.
Sedan hade ju bästa Malin fest i lördags, med tema årtal! Himla kul kväll.
När det var dags att byta miljö knatade vi hem till mig för efterfest.
Det var skoj. (de tre bilderna ovan är Malins)
Idag gick jag och mamma på en gudomlig helkroppsmassage, nyttjade ett presentkort som jag fick för lääänge sedan men inte tagit mig för att använda förrän nu. Så himla skönt var det!
Och nu blir det grillat till middag och sedan ska jag sticka iväg och träna med Elin! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0