film från rhodos

Datum: 2014-07-28 | Tid: 00:35:00

Tänkte att det kunde ju vara passande att jag bloggade klart om min första resa innan jag påbörjar nästa. Yep, imorgon beger jag mig alltså iväg på den efterlängtade tågluffen, och oj vad jag är taggad!! Knappt tre veckor blir vi borta, ska bli så spännande att upptäcka Europa med min vapendragare Jennifer. 
 
Men ja, först ska vi väl avsluta Rhodoskapitlet (om än det kanske dyker upp lite eftersläntrarbilder, har trots allt knappt bloggat om resan alls (eller överhuvudtaget för den delen...)). Som alltid när jag klipper film så börjar jag väldigt ambitiöst men på slutet blir jag så himla less och slarvar allt mer, men ville mest ha kvar filmklippen som ett minne och inte främst för att göra en pangvideo. Hoppas ni tycker det är kul att kolla på iallafall! Och om musikvalet, vi lyssnade en hel del på denna låt under resan haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0