baby steps

Datum: 2014-02-06 | Tid: 22:18:13

Alltså hallå ser ni?? Josefine har frivilligt plockat fram kameran och faktiskt fotograferat bilder!! Det enda som krävdes var visst att gå hemma sjuk i två dagar och gå bananas av uttråkhet. Baby steps. Här syns en skymt av den nya, fina uppdaterade versonen av mitt rum, sängen är himmelskt mysig nu och jag älskar verkligen kartan ovanför. Det bästa är att den är gjord i whiteboardmaterial så jag kan rita upp rutten inför sommarens tågluff, wehå!
 
Annars är livet fiiint. Har blivit så himla dålig med mina vardagsinlägg men känner mindre och mindre lust att dela med mig av livet på internet... Därav den begränsade bilden på mitt rum också, har inte samma behov av att blotta hela mitt liv längre, det känns nästan obehagligt att obekanta har en insikt i mitt liv. Lite trist dock för det är så kul att kolla tillbaka på - och skönt att skriva av sig då och då. Vi får la se hur detta artar sig, ska jobba på att fota mer iallafall så då kanske det blir mer vardagsinlägg...? Eller varför inte mer träningsinlägg? Baby steps var det ja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0