rhodos

Datum: 2014-12-05 | Tid: 18:43:00

En tillbakablick till vår soliga vecka på Rhodos. ♥ Vintern känns lite lättare när jag tänker på alla härliga solskensresor jag gjort. Har ju varit utomlands hela tre gånger under 2014, vilket inte är helt illa för att vara fattig student. Det påminner mig faktiskt om att göra en årsresumé som jag brukar varje år, jag tycker alltid det är lika härligt att titta tillbaka på vad man åstadkommit under året. Och nog har 2014 varit ett häftigt år alltid! Förutom att resa en massa har jag ju blivit myndig, tagit körkort, fått anställning på Bishops, firat ett år med Emil och mycket mer... Men det får komma i ett inlägg för sig! Nu taggar jag upp inför Florida, 84 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0