magaluf

Datum: 2014-12-04 | Tid: 22:27:17

Woho nu har vi preliminärbokat vår studentresa till Magaluf 2015!!! Vi är åtta grymma personer ska ta oss an Magaluf och göra studenten till den jävla bästa tiden i våra liv. Åh vad jag är taggad och oj vad kul det ska bli, detta kommer vi sent glömma.
 
Det påminner mig förresten om Rhodos-resan som jag fortfarande har kvar att visa lite bilder ifrån! Det ska jag ta tag i snarast. Men innan det blir det en helg full av jobb samt även mor&dottermys i Piteå. Där ska vi mysa och kika på balklänningar! Ja herregud, boka studentresor och titta på balklänningar. Tiden går så galet fort, snart är ju gymnasietiden över. Sen är det dags för nya äventyr!

Kommentarer
Postat av: nyfiken

När åker ni?

2015-01-28 | 16:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0