london

Datum: 2014-12-02 | Tid: 23:21:00

Jag och Emil var i London från söndag till torsdag på höstlovet nu i oktober. Tänkte att jag skulle visa lite bilder därifrån! Det kommer dock komma en film så småningom också för jag filmade betydligt mer än vad jag fotade... Nåväl, vi tar oss en titt på London!
Vårt lilla mysiga hotellrum. Det var ganska trångt men det gjorde inte så mycket, vi hängde ändå mest i sängen när vi var på hotellrummet. 
Första kvällen gick vi ut och åt. Vi bodde i Kensington och där fanns det en massa mysiga kvarterskrogar. Detta var såå gott!
Hotellfrukosten var inte heller fy skam. Vi hade inte hört så mycket positivt om engelsk frukost (kaffe och bagels typ) så detta överträffade våra förväntningar. 
Vi gick på ett bilmuseum! Jag gav det till Emil i födelsedagspresent eftersom han är biltokig. Jag kan ju inte så mycket om bilar dock så jag fotade mest Herbie, Batmans och mr Beans bilar hehe, men jag tror Emil var rätt nöjd.
*posar ovetandes om vad det är för bil och hur cool den är*
Sen åt vi på KFC. Fy sjutton vad vi mådde illa efter denna måltid haha. Vi hade ingen aning om vad vi beställde och fick så fruktansvärt mycket mat, det var helt galet. Gott vare men vi fick knappt ner en fjärdedel, så nej tack, inget mer KFC.
Madame Tussauds! Det var faktiskt riktigt roligt.
Nördiga Breaking Bad-paret med matchande tröjor efter en sväng på Primark. 
Förutom det som inte hamnade på bild så gick vi även på SeaLife Aquarium, åkte London Eye, åt middag på T.G.I.F, shoppade och mycket mer. Grym resa med världens bästa kille ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0