kvällstankar

Datum: 2014-12-14 | Tid: 22:47:00

Så var det ett tag sedan jag uppdaterade sist igen. Har haft fullt upp hela helgen med dubbla jobb men det har varit skoj! Fick tillochmed blommor på jobbet idag av receptionen för att vi arbetade på så flitigt, och sånt känns ju alltid kul. Och annars då? Ja, tiden går ju sjukt fort och jag tror de flesta håller med mig. Kan verkligen inte greppa att vi får jullov om bara några dagar, och att 2014 börjar lida mot sitt slut. Det känns som att det bara var typ två månader sedan jag kom hem från tågluffen och skolan började? Och nu har vi snart bara en termin kvar av gymnasiet. Helt sjukt ju. Mamma har alltid sagt att gymnasietiden kommer vara bland de roligaste åren i mitt liv, och nog har jag haft kul alltid. Men det känns helt galet att det snart är slut och att vi kommer stå där i våra studentmössor om ett halvår och skåla i champagne. Sedan ligger hela världen framför fötterna på en, då är det upp till en själv att skapa sin egen framtid. Gud, så läskigt men är så taggad.
Det var bara lite kvällstankar, alltid lika skönt att skriva av sig. Nu ska jag krypa ner bredvid min pojkvän och sova gott, det blev inte många timmars sömn i helgen... Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0