jullov

Datum: 2014-12-20 | Tid: 18:24:32

Igår firade vi in jullovet med dunder och brak. Först hängde vi i Jennys lägga där vi käkade pizza och förfestade, och sedan blev det utgång på Challenge i Piteå. Det var en kul kväll, skönt att träffa lite nytt folk! Extra skönt var det att slippa kliva upp tidigt och jobba imorse, som jag oftast brukar göra dagen efter en utgång... Dock så steg jag ändå upp i tid för jag passade på att prova balklänningar när jag ändå var i Piteå. Det fanns massvis med fina klänningar och jag tror att jag hittat den perfekta balklänningen som både jag, mamma och mormor älskade, men mer får ni inte veta hehe... ;-)
 
Nu väntar tre lata veckor fyllda av hemmamys, åh vad jag ska passa på att ta det lugnt. Läsa böcker, se serier och lyssna på podcasts i min pyjamas dagarna i ända, precis vad jag behöver efter en väldigt hektisk höst. Men ska även hinna med att jobba, träna och umgås med kompisar såklart. Sen så hoppas jag på en mysig vit jul och en peppig nyårsafton! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0