sommaren 2014

Datum: 2014-08-22 | Tid: 17:22:27

Jag älskar att göra listor. Listor på vad jag vill göra och åstakomma och bäst av allt är att bocka av dom listorna punkt för punkt. På min "todo-lista" denna sommar hade jag följade saker:
• bråvalla 
• tågluffa 
• jobba 
• vara i stugan 
• festa 
• äta glass
• gymma och springa
• läsa böcker
• fotografera och filma
• umgås med vänner och familj
• bada och sola
• plugga till körkortet
• åka vattenskidor
• köra vattenskoter och båt
• vara utomhus 
 
Kan stolt säga att jag bockat av i princip alla punkter på listan (utom kanske träningsdelen hehe) och sammanfattningsvis så har det varit en riktigt go sommar. Har hängt med dom jag tycker om och spenderat mycket tid utomhus när jag inte jobbat. Bäst har såklart varit att hänga i stugan, finns inget bättre ställe på somrarna. Här har jag samlat ihop några härliga ögonblick i en liten film, hoppas ni gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0