Köpenhamn

Datum: 2014-08-14 | Tid: 15:44:00

Första stoppet på tågluffen var som sagt Köpenhamn, så här kommer lite bilder därifrån. Jag vågade inte släpa med mig den stora kameran på resan utan hade bara en liten digitalkamera men det funkade toppen. Så kul att ha kvar lite bilder som minne! Köpenhamn var jättemysigt, har bara varit där en gång tidigare men var så liten då att jag knappt minns något. Nyhavn måste man till om man är där, tips!! Annars gick vi på två museum och strosade runt i staden. Mysig start på resan!
Nyhavn.
Vi delade på en pizza vid kajen.
Mycket gott.
Åt de bästa vårrullarna hittills i mitt liv. Och det var så billigt! Sånt gillar vi.
 Nästa stopp var Amsterdam, kommer bilder därifrån så småningom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0