sommarkväll

Datum: 2013-09-13 | Tid: 21:09:58

En varm sommarkväll i juli. Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1,8 
 
Jag har ju egentligen inte berättat vad jag har sysslat med i sommar. Inte för att det är så särskilt intressant kanske, men sommaren gick så otroligt fort så ibland förstår jag knappt vart dagarna tog vägen. Jag jobbade väldigt mycket i sommar, både jobbigt och lönsamt. Först tre veckors kommunjobb och sedan tre veckors städ på Stadshotellet i Luleå. Utöver det hann jag med tre stadsfestivaler, en del häng ute i stugan och några lata sommardagar hemma med kompisarna - innan Italien. Hade helt klart velat vara mer ute i stugan och fota sådana här bilder, min fina syster är förövrigt toppen framför kameran ♥

Kommentarer
Postat av: Madelene Englund

åh, vilka härliga bilder:D

2013-09-16 | 10:46:17
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0