babbel

Datum: 2013-10-13 | Tid: 22:21:20

Shit vad jag inte. orkar. blogga. Ljustimmarna blir allt mindre och slukar all energi samtidigt. Trots energibristen har jag fullt upp jämt, såklart, knappt en minut över till att andas och ta det lugnt. Har hängt mycket med kompisar, pluggat och jobbat, jobbat, jobbat. Känns som att jag bott på hotellet de senaste veckorna. Nice är det iallafall, och så värt pengarna. Har redan en massa sommarplaner som jag vill sätta i verket, åh det kommer bli så grymt!!
 
I övrigt har jag bara velat gråta över att jag är så trött hela tiden och har haft noll motivation att sätta mig framför datorn och redigera bilder. Lovade mig själv att när jag började blogga igen så skulle bloggen inte bli ett tvång igen, men likförbannat känns det så. Men nej, nu får det bli blogginlägg på mina villkor, när jag känner att det är kul och hinns med. Men ingen klagar ju ändå så. Haha.
P.S Lovar härmed att jag ska börja träna igen nu. Lovar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0