Nu kör vi!

Datum: 2013-08-25 | Tid: 21:37:00

Äntligen hemma från en fantastisk resa! Det känns som att jag varit borta så himla länge, och jag har sett och upplevt så himla mycket. Minneskorten är fullsmockade med tusentals (!) bilder, och jag är så laddad att visa er bilder, både från resan och från min sommar.
Sedan jag kom hem i fredags har jag mest hunnit träffa mina fina vänner och catcha upp, och pussa på min pojkvän. Men imorgon kallar tyvärr åter verkligheten, sommaren är slut och jag börjar mitt andra år på det estetiska programmet. Men jag tror det blir ett toppenår för jag är så himla taggad på allt. 
Uppvilad efter tre veckor i värmen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0