Italien del 2

Datum: 2013-08-27 | Tid: 17:58:07

Många fantastiska vyer förevigades på bild. Fotat i Capalbio/Orciatico/Castiglione della Pescaia.
 
Nu har dag två i skolan passerat, är det möjligt att redan vara skoltrött? Okej, hyfsat känns det men det är så. himla. tungt att stiga upp om morgnarna. Försöker se det positivt, idag vaknade jag upp bredvid mitt hjärta, och mina sköna vänner hjälper mig att glida igenom lektionerna. Slutade tidigt idag, så då tog jag en fika med ett gäng kompisar på Waynes. Och tappade all värdighet på samma ställe, haha. Skrattade dock mer än jag gjort på länge så resten bjuder jag på. Var med Elin några timmar sen och solade i min trädgård, Simon kom även förbi en sväng. Planen ikväll var att hänga med Emil men han mådde inte riktigt bra så jag får se vad som händer. Kanske sticker till gymmet eller ser lite One Tree Hill... Undrar vad som är mest troligt. 

Kommentarer
Postat av: Simon G

Åh så fina bilder! :)

2013-08-28 | 10:01:12
URL: http://simonpixel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0