if you believe in me i still believe

Datum: 2012-11-10 | Tid: 19:28:50

Hejsan bloggy. Har saknat dig lite grann och funderar därför på att börja om igen. Det är nämligen så jävla mörkt här uppe dygnet runt, så då kan man ju liksom lika gärna sitta vid datorn. Försöker förgylla dagarna med små färgklickar såsom mina fina klasskompisar, mina pratglada små basketsugna nioåringar och genom att vara lite impulsiv för att livet inte ska stanna av så mycket. Idag färgade jag håret rött tillexempel.

 

Livet har rullat på bra sedan vi hördes sist så vi håller tummarna för att det fortsätter så. Nu ska jag sticka iväg och hänga med mina finaste, så vi hörs en annan dag. Känns bra att vara tillbaka. ♥


Kommentarer
Postat av: Maria - To make each day count

Åååh, vore härligt att ha dig tillbaka igen ;)

Svar: Ja, förhoppningsvis så blir det att jag stannar! :-)
Josefine Westman

2012-11-11 | 21:40:27
URL: http://headoverheals.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh vad kul att du är tillbaka! Har verkligen saknat att läsa din blogg!

Svar: Men så kul! Fler sådana här kommentarer, det uppskattas!
Josefine Westman

2012-11-11 | 21:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0