en vanlig dag i november

Datum: 2012-11-14 | Tid: 19:12:00

Började dagen med sovmorgon för första gången på vad som kändes som år och dar... Gissa om det var skönt! På vår första lektion hade vi engelskadebatt inför klassen. Mitt gäng pratade om feminism och det gick väldigt bra vilket kändes skönt. Lunchade sedan på Waldorf med Simon och Annastina, innan vi drog till skolans gym och biffade. Hehe.
Ja, när jag tänker efter var inte min dag mer händelserik än så... Sorgligt. Jag är som en död fisk fan, har ingen ork och det spelar ingen roll hur mycket jag än sover. I need my sugar. Ska kriga mig igenom en basketträning iallafall för jag svär att jag blir tokig annars, och sedan ska jag dö i min säng. Sova två timmar per timme inatt typ, den ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0