en sån där lista

Datum: 2012-11-13 | Tid: 14:06:00

Tidsinställer detta inlägg så att ni ska ha något att läsa medan jag är ute och flänger. Skrev alltså detta igårkväll ♥
vad har du på dig?
ny puderrosa stickad kofta, nya svarta leggings (mina första svarta leggings någonsin, hur kan jag ha levt 16 år utan sådana? hur?!), och ett linne med dragkedja i ryggen. Mysigt och bekvämt.
hur mår du?
jag känner mig glad, trött, mätt och trygg. Lite pirrig också, alltså att man kan vara nykär fortfarande. Han är fantastisk.
vad har du ätit idag?
polarkakor, fiskgratäng, hallonsmothie och köttgryta.
vad ska du göra imorgon? 
ha jättelång medialektion, träna småttingarna och sedan träna själv.
och på söndag?
då blir det att träna småttingarna ännu en gång.
vem saknar du?
farfar.
senaste köp?
en hotdog på Statoil någon gång i lördagsnatt. 
vad skrattade du senast åt?
bilderna som jag och Simon fotade idag. Fy så fula vissa var.
vad grät du senast åt?
hm... jag har blivit så hormonstinnig på senaste tiden. Förut grät jag ytterst sällan, alltså det fanns inte på kartan. Men nu lipar jag åt det mesta. Tårarna kommer irriterande nog jämt när jag är upprörd och helst vill skälla ut någon, det prickar liksom aldrig fel. Och då hulkar jag bara som ett barn och gör mig inte förstådd, vilket gör mig mer förbannad = mer ledsen. Haha.
vem sov du senast med?
förutom Texas? Min andra fina pojke.
vad läser du just nu?
Flyga drake av Khaled Hosseini
senast sedda film?
Batman, the Dark Knight
vilken svordom använder du mest?
fan och fitta. jag svär ganska mycket.
vad önskar du just nu? 
att snön kunde få stanna så att vi slipper det jobbiga slaskvädret och de ishala vägarna. Så önskar jag att det kunde bli första advent för då sätter vi upp julpyntet och då slipper jag min jobbiga gomtandställning. Skönt.
för någon vecka sedan när allt var frostigt och fint. allt är så mörkt och fult just nu.
senast 3 inkomna sms?
"far ut nu, pöss"
"fixaru doggen idag?"
"nähä, då fixar jag...."
vad stod det i ditt senast skickade sms?
"fyra, två, tre och elva"
vilket är ditt favoritämne på gymnasiet?
median och idrotten. typ.
vilken är din favoritfrukt?
vindruvor.
vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Taylor Swift, Annasophia Robb och Nina Dobrev.
vad är du rädd för?
höga höjder och att förlora någon bara sådär, helt utan förvarning.
en person du tycker är snygg?
alltså, Channing Tatum. Punkt. Slut. 
blir du lätt svartsjuk?
jag tror och hoppas ju på att man är tillsammans med en person för att man vill vara med just exakt den personen, så det är klart man har tillit i förhållandet. men det har hänt, helt klart.
vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
det var nog Annastina.
vad för sorts killar faller du för?
de som får mig att skratta och känna mig bra. Roliga, vältränade unga män som är snäppet längre än mig.
vart vill du åka just nu?
nåt väldigt fotovänligt ställe. En resa till Italien blev precis bokad, OM jag kommer fota mycket då. Tre veckor i sol och värme, längtar. 
vad önskar du dig i födelsedagspresent?
ja, nu fyller ju inte jag år förrän i augusti så vi kör på julklapp istället. Jag önskar mig Spotify preimium i julklapp, det känns nästan livsviktigt för min existens just nu. Jättejättejätte.

Kommentarer
Postat av: °

Ni passar så otroligt bra tillsammans, stay that way!

Svar:
Josefine Westman

2012-11-13 | 19:28:26
Postat av: Olivia

Den första bilder var ju jätte söt!

2012-11-14 | 19:00:11
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0