Dirty paws

Datum: 2012-05-21 | Tid: 23:27:53

Tänkte skriva lite kort innan jag kraschar i sängen. Har haft ett par riktigt feta dagar nere i söder tillsammans med basketbrudarna, dagar blev fullspäckade med basket, mat, shopping och Lisebergshäng. Superduper helt enkelt, så skönt att få resa iväg!! Nu är det en monstervecka i skolan som väntar, men sedan kan jag pusta ut.
Några andra grymma saker medan jag ändå är på G:
• Har fått sommarjobbet jag ville ha, SÅ pepp. • Nya fina vita converses fick bli mina idag. • Ska pierca naveln på lördag. Livet leker, tjoooohoo. ♥

Kommentarer
Postat av: Pablo

Varsegod och tack så hemskt mycket!



Jag fotograferar med standard objektiv 18-70 mm, 50 mm och ett macro objektiv

2012-05-22 | 13:20:00
URL: http://pablonutti.blogg.se/
Postat av: Lilly

Vad kul med navelpiercing!! Det är super snyggt!



Sv; Hihi, visst är hon! Signe heter min katt! :)

2012-05-22 | 18:06:57
URL: http://lillysplace.blogg.se/
Postat av: Lilly

Sv; Ärsh, va inte det! Det kommer gå jätte bra, jag lovar! Själv har jag ingen navelpiercing, men jag känner några som har. De har sagt att det går ganska fort när man gör det, och att det inte gör så ont som man tror. :)



Tacktack! Hon är ca. 2½ år gammal.

Vi köpte henne på ett Fiahem här i staden då hon bara var några månader gammal. :)

2012-05-23 | 22:57:07
URL: http://lillysplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0