Tipptopp

Datum: 2012-06-12 | Tid: 23:55:05

Mitt internet verkar ha gett upp, men tacka vet jag då smartphones. Tänkte bara skriva och uppdatera att jag minsann fått en pangbra start på sommarlovet, trots att mitt hus sakta men säkert raserar tack vare renoveringen och att vädret inte alltid varit på rätt sida.
.
Igår avklarade jag den första jobbdagen på mitt sommarjobb, och det gick finfint. Även idag gick det bra, och lite extra plus i kanten eftersom vädret var kanon. Solfräknar, wiie! Kvällarna spenderar jag tillsammans med pojkvän eller kompisar, och vi gör allt från att kika på fotbollsEM till att hänga i timmar på Max. Tipptopp helt enkelt. Berättar lite mer när jag har en dator, nu ska jag knocka kudden. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0