i will change my ways

Datum: 2012-06-28 | Tid: 20:17:24

Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1,8
 
Har ni ett bra sommarlov? Det har då jag. För nu har jag officiellt sommarlov, då tre veckors sommarjobb är avklarade. Tre bra veckor har det varit, men nog känns det skönt med ledighet. Hur invigde jag sommaren igår då? Jo, genom en basketträning kombinerad med fysträning (sån jäkla träningsvärk idag). Och när den var avklarad träffade jag Sara. Vi cyklade till donken för nattkäk sedan satte vi på en rulle innan vi somnade vid morgonkvisten. När vi vaknade upp idag rullade vi in mot staden för lite shopping, och jag fick faktiskt med mig lite fint hem!
 
På ett tag ska jag bege mig till världens finaste pojke och sova över där. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0