Första sommarlovsdagen

Datum: 2012-06-09 | Tid: 19:27:18

Bättre bild på klänningen.
Har haft sommarlov i cirka 1 dygn och 6 timmar, och bättre start hade man inte kunnat få! Igår efter skolavslutningen så begav jag mig hem för paketöppning och tårta. Jag hann umgås lite med släktingar och pussa på pojkvännen, och sen åkte jag ut till Malins stuga för att fira in sommarlovet. Vi hade apkul! Grillade gjorde vi, samt pratade, skrattade och dansade hela natten lång.
Idag har jag hängt med Annastina, vi har glidit runt i Luleå stad, dragit två fikor och spanat in en marknad. Jag mellanlandar hemma för lite middag nu, och sedan ska vi på bio! Hörs imorgon, massor med pussar.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud vilken fin klänning du hade =D

2012-06-10 | 10:32:35
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Maria

Du är fantastisk vacker! :D SNYGG

2012-06-10 | 12:47:50
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0