Secondhand, typ

Datum: 2012-01-10 | Tid: 21:57:35

Är alltid så kass på att visa vad jag köper för något, så jag tänkte passa på nu när jag för en gångs skull kom ihåg det. Har nämligen fyndat en hel del på senaste tiden, bland annat hos min gode vän Stina.
Både de ursnygga jeansen och de vinröda Dr. Martens kommer ursprungligen från hennes garderob, men blev mina till pangpriser. Köpte även ett par shorts av henne, och en kofta av en annan kompis (hej jag köper begagnade kläder), perfa med lite billigt och nytt i garderoben. Som att shoppa secondhand ju! 
• Jeans - 70 kronor • Stickad tröja - 150 kronor (BikBok, halva priset) • Dr Martens - 600 kronor (org. pris 1400)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0