Nollfemnolltvå

Datum: 2012-01-08 | Tid: 00:20:06

Slänger in ett litet inlägg såhär på nattkröken. Det är egentligen alldeles för sent för min trötta kropp att vara uppe för jag är helt slutkörd efter en tuff helg med feber, många matcher och kass sömn. Meeen, jag ville uppdatera och berätta att jag lever, mår bra, är glad och tänker njuta av den sista ledigheten. Att vi tog guld och silver i DM och att jag firat världens finaste kusin hela kvällen. Och att jag hittat en helt fantastiskt bra blogg driven av en tjej vars utséende är värt att döda för. För jävla snygg, orkar inte ens.
Klicka er in HÄR!

Kommentarer
Postat av: linnéa - fotoblogg

Superfin blogg du har!

2012-01-08 | 15:19:13
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/
Postat av: emilia

aaaaarh du är knäpp, och snäll!!! och döda inte mig, du är så snygg själv liksom!

2012-01-12 | 16:20:07
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0