Sara del 1

Datum: 2012-12-25 | Tid: 14:47:00

Canon EOS 7D + Canon EF 85mm f/1,8
Ni skulle bara veta hur sjuhelvetes kallt det var när vi plåtade dessa bilder. Sara var riktigt tapper! Kylan har bitit sig fast i Luleå, kallt varje dag. Inget en riktig norrlänning inte klarar, men ändå. Tack och lov är vi bara inomhus, eldar i kaminen och julmyser, så gör det inte så mycket. Alltså, vad jag älskar jullov. Det är det bästa i mitt liv just nu. 
Annars så hade jag en supermysig julafton igår tillsammans med familjen, mormor och morfar. Fick så fina paket, och blev så glad över att de jag själv gav blev så pass uppskattade. Hade gjort en kalender till min mamma med mina egna bilder, den var jag lite extra nöjd över! Nu väntar strax julfirande numero 2 med andra halvan av släkten, så det är bara att knäppa upp gylfen och börja äta igen. Haha, standard för mig. Med gylfen alltså. Visar nog mina julklappar imorgon!

Kommentarer
Postat av: Tove Kjaerran

Väldigt vackert! Älskar dina klara färger :)

2013-09-03 | 20:45:23
URL: http://tovekjaerran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0