fin decemberhelg

Datum: 2012-12-09 | Tid: 21:36:57

Vaknade upp förlyld idag. Men det gjorde inte så mycket, för jag har hunnit ha så bra helg ändå. For som sagt till Piteå i fredags med min kärlek, och vi hade det sådär kul och mysigt som bara vi kan. Såg på Skyfall och åt ruskigt mycket onyttigt gjorde vi. Sen igår så hade vi filmkväll hemma hos mig, några tjejer från klassen och jag. Det var också himla mysigt, även om jag inte var så frisk då. Och idag har jag bara varit sjuk och legat under täcket.
Håller tummarna för att jag mår bättre imorgon så jag orkar mig till skolan, har bara missat en lektion sedan skolstarten och det hade ju varit fint att hålla det så... Nu blir det ett avsnitt av New girl och sedan sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0