årets julklappar

Datum: 2012-12-26 | Tid: 17:25:02

• Kläder från Carlings, Zara och Gina Tricot.
• Plattång • Fleecekofta • Pengar • Biokort • Necessär • Sminkrengöring • Hårprodukter • Morgonrock • Tofflor
• Hörlurar • Fondation • Smycken • iPhone 5 • Ögonskuggor • Mascara • Ögonpenna 
(+ kamerastativ, navelsmycke och stickad mössa)
 
Självfallet blev telefonen (!!) mest uppskattad, främst för att jag inte alls väntat mig att få en. Varenda grej var så himla fin så jag är supernöjd. Tack! Nu ska jag sticka iväg med familjen på bio, vi ska se Berättelsen om Pi.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Minns när du hade en typ bloggpaus för en lång tid sen (känns det som) då du inte hade någon design eller den var typ bara vit. Kom plötsligt ihåg din blogg, och nu har jag titat lite och den är sjukt bra fortfarande! Hihi.

Kram kram! ps. du är jättevacker! (:

2012-12-26 | 20:11:27
URL: http://bruneta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0