Svartöberget

Datum: 2012-08-06 | Tid: 21:18:30

Igårkväll hängde jag och mina vänner på Svartöberget. Vi hade med oss en massa gotta upp, såsom marsmallows, pizza, colle osv, så vi satt där och myste. Har aldrig varit där uppe förut men det var jäkligt fin utsikt över hela Luleå stad, så det gillade jag mycket. Mot nattkröken drog vi sedan vidare åt olika håll, för min del blev det hemåt mot sängen. Tvingade mig nämligen upp mycket mycket tidigt i morse, börjar jobba igen nu. Känns lite tugnt men pengarna gör det lätt värt det.
 
Känner dock att jag har ganska tung sömnbrist tack vare LuleåKalaset och har inte sovit mer än 4-6 timmar per natt på ett bra tag, så ikväll ska jag ha den ultimata myskvällen för mig själv. Har laddat ner The Hunger Games så det blir filmkikande och Ben&Jerry's för hela slanten. Jobb imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0