ni är bäst

Datum: 2012-08-08 | Tid: 18:52:53

Idag har jag äntligen (efter många månader), tagit tag i bilderna som ska pryda väggen vid min säng. Passade lägligt eftersom jag blivit väldans sjuk och varit sängliggandes hela dagen. Har sorterat och redigerat bilder halva eftermiddagen, och valt ut ett fyrtiotal som ska upp på väggen. Fick mig en liten nostalgitripp också, eftersom alla bilderna är från de tre högstadieåren jag fick spendera med min fantastiska klass. Om 12 dagar börjar gymnasiet och alla sticker iväg åt olika håll för att utbilda sig kring vad just intresserar dem, och vem vet hur saker och ting kommer se ut sedan. Vet bara att det har varit tre underbara glada år, som förgyllts av så fint umgänge.
♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Inez

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2012-10-14 | 08:48:40
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0