Vardagstjat

Datum: 2012-04-12 | Tid: 10:37:41

Glöm inte att följa mig på Instagram! Nu är ju instagram tillgängligt även för androidtelefoner, så följ gärna @jwestmans.
Annars då? Jag är lite småkrasslig, men jag tänker då inte låta det hindra mig från att vara aktiv under lovet. Igår rände jag runt på stan med syster ett par timmar, och sedan for jag och kikade på basket. Avslutade kvällen med tre fina tjejor.
Även idag blir det en sväng in på stan, nu med Sara. Tänkte kika lite på skolavslutningskläder, samt fara och sola. Sen blir det tandläkaren, inte länge kvar med tandställningen nu!!

Kommentarer
Postat av: Lilly

Vad söt du är! Vad gott det ser ut med glassssssss!

Jag önskar att Instagram funkade på min Android, det finns inte i Market, men det kanske beror på att min skärm är för liten.. :/

2012-04-13 | 22:39:52
URL: http://lillysplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0