Indie Train

Datum: 2012-04-25 | Tid: 20:46:18

Arkivbild.
Tjolahopp! Det är rätt dött här i bloggen nu, som ni förmodligen har uppmärksammat. Har bara varit så in i döden förkyld så jag har inte orkat blogga. Wäääh. På bättringsväg nu som tur är, vägrar blankt att vara sjuk mer nu.
Inte så värst mycket exalterande grejer som händer i mitt liv just nu, fokuserar mest på skolan. Men jag är ändå tillfreds. Har haft ett fett flow i flera veckor nu, nästan för bra för att vara sant. Lycklig, lycklig, lycklig. Kom in på mitt gymnasieval, fixat sommarjobb, Stockholmsresa bokad, Göteborg om tre veckor. Life's gooood. Och så blir det stugan med älskling till helgen. ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad sökte du för gymnasie? :D

2012-04-25 | 22:54:17
URL: http://mthorneus.blogg.se/
Postat av: Farsan

Med "älsklingen" menar du väl pappa va?

2012-04-26 | 11:33:03
Postat av: linnea

fan vad snygg du är!

2012-04-26 | 20:38:45
URL: http://misslinnealoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0