Sara Curan

Datum: 2011-09-04 | Tid: 21:58:02


Foto: Jag (Josefine Westman) | Modell: Sara Curan | Styling: Malin Gustavsson
Fotograferade Sara lite grann idag! Hon ville ha bilder till sin nya blogg så det hjälpte jag och Malin henne med. Har även hunnit med att lira match, det gick rätt bra!
Humöret är tyvärr inte på topp ikväll av olika anledningar så jag tänker inte uppdatera mer idag... Men det skulle vara kul om ni lämnade en kommentar med vilka photoshoptips ni vill se i bloggen (många har önskat det)! Skulle hjälpa mig väldigt mycket, vet nämligen inte själv vilka photoshop/redigeringstips jag ska visa er... :)

Kommentarer
Postat av: Malin Forsberg

Har det hänt något speciellt? <3

2011-09-04 | 23:01:06
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/
Postat av: Malin Forsberg

Sv: Okej, ät lite glass, hoppa runt som en hare i några minuter och lägg dig sedan och skrik under mattan. Om du kan. Hoppas du blir bättre, hehe <3

2011-09-04 | 23:30:17
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/
Postat av: Lisa

vad heter saras blogg ? :)

2011-09-05 | 21:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0