Önskelista

Datum: 2011-09-12 | Tid: 22:48:21

Ska ju ha partay till helgen så mina kompisar ville ha lite hjälp på traven angående vad jag önskar mig. Pysslade ihop ett litet collage som jag hoppas kan hjälpa dem lite grann!
• Concealer • Limegrönt/blått iphoneskal • En mustaschtröja (hihi) • Baseballtröjor (dock kanske inte sådana som på bilden men jag hittade inga bra) • Svarta/silvriga örhängen • Biokort/Presentkort/Pengar • Oxblodsröda converses.
Sedan önskar jag mig även en Stålmannen-tshirt jeeetemycket, men Google ville bara hitta mig jättefula bilder som inte var värda att platsa i collaget :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du dina kompisar skulle köpa converse till dig?

2011-09-15 | 16:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0