En fin helg i stugan

Datum: 2011-09-02 | Tid: 13:14:00

Medan jag var hemma från skolan och var krasslig tidigare i veckan gjorde jag ett ryck och redigerade drösen med bilder från helgen då Julia var ute i min stuga!
Precis som bilderna visar hann vi med en hel del! Lirade Uno, Fia med knuff och körde prickskytte. Drog upp ett par firrar, åt sjukt god mat samt krossade i kubbspel mot mina föräldrar. Film hann vi också med att se, samt sitta framför brasan fram inpå småtimmarna.
Vi tog cyklarna ner till stranden där vi chillade på, badade i iskallt vatten (läs: jag tvingade ner Julia i vattnet för att ta fina badbilder medan jag själv stod på en drös stenar, utan minsta vattenkontakt...) åt glass och snackade skit.
Du är rätt bra du, det ska du veta. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0