Så kan det se ut...

Datum: 2011-10-14 | Tid: 17:21:33

... en vanlig håltimme med min fina klass.
Körig dag. Först skola och prov, sedan drog jag till sjukgymnasten för att få mitt knä undersökt. Efter det var jag tvungen att fara till tandläkaren på en akuttid då jag bitit sönder min tandställning... Jobbigt. Sedan for jag vidare för en företagsfotografering - och nu mellanlandar jag bara hemma för middag.
Om nio minuter blir jag upphämtad, ska fara och jobba då. Efter det kika på basketmatch och avslutar fredagen med bio! Som ni hör är det full rulle så jag lär inte uppdatera mer idag. Vi höres!

Kommentarer
Postat av: linnea

superfina bilder! går det bra om jag kopierar litegrann? :)

2011-10-14 | 18:07:06
URL: http://misslinnealoo.blogg.se/
Postat av: Lilly

Vad mysigt det ser ut !!!

Superfina bilder !

2011-10-15 | 14:58:33
URL: http://lillysplace.blogg.se/
Postat av: custom essays

What great photos! You are a great photographer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0